یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

مستید و منگ؟ ( دلم شکست..... )

دلم شکست، برای فریادهای دختر معصومی که واقعاْ به کدامین جرم باید چنین فریادی سر می‌داد.....
قلبم شکست، برای دختری که چنین بی‌گناه باید زیر چوب سخت و محکم نظامیان خورد می‌شد....
بغضم شکست، برای دختری که دلش نمی‌خواست زیر چوب استبداد حکومتِ سیاه زندگی کند....

باری
من با دهان حیرت گفتم :
« - ای یاوه
یاوه
یاوه،
خلایق!
مستید و منگ؟
یا به تظاهر
تزویر می‌کنید؟
از شب هنوز مانده دو‌ دانگی.
و تایب‌اید و پاک و مسلمان
نماز را
از چاوشان نیامده بانگی! »

خوتان ببینید " دانلود از روی سایت Rapidshare " ( فیلم مستندی که از دستگیری یک دختر به علت بدحجابی! گرفته اند )

خوتان ببینید " بر روی سایت Youtube " ( فیلم مستندی که از دستگیری یک دختر به علت بدحجابی! گرفته اند )

حتماْ این لینک را برای همه‌ی دوستانتان بفرستید تا رسوا شود دست کسانی که خود را چه می‌نامند و پشت چه نامی پنهان شده‌اند

نظرات 1 + ارسال نظر

صلام.!

میدونی بابک...گاهی وقت ها وقتی فکر می کنم ...می بینم ما ها همه حقمون هست که اینجوری با هامون رفتار میشه!! چون خودمون خواستیم....دیگه هم کاریش نمیشه کرد!
جدی میگم!! ما ها همه طلسم شدیم!جادو شدیم!نفرین شدیم!!!
پس چاره ای جز تحمل این ذلت رو نداریم!!...


وقتی حتی توی خلوت فکر آزدی ...تو قفس بود...
گفتنی هارو میگفتیم...اگه فرصت یه نفس بود...
اما دیگه نیست اون نفسی که در بیاد!!


راستی سر نمیزنی اینور ها رفیق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد