یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

نظریه مرگ!!!

یک نظریه بدون هیچ اثباتی!

هنگامی که انسانی می‌میرد، نه به زیر خاک می‌رود نه به دنیای ابدی که برای ما ساخته‌اند با اعتقادات و خرافات!
هنگامی که انسانی می‌میرد، از وجود او انسانی دیگر چشم به دنیا می‌گشاید!
و هیچ اثباتی هم ندارد این حرف من!

نظرات 9 + ارسال نظر
اشکان 1385/11/05 ساعت 01:46

نظریه ی جالبیه ! فقط نمیدوونم چرا خیلی شبیه نظریه تناسخه ! به هر صورت و تا اونجا که من میدونم نظریه ی تناسخ رد شده ولی هنوز خیلی آدم ها این نظریه رو قبول دارن ! من هم دوست دارم همون جوری که گفتی باشه ... در زندگی بعدی میام و تو وبلاگت از زندگی قبلی میگم

آریا 1385/11/05 ساعت 02:23 http://bluegalexy.blogsky.com

منم نظر قبلی رو میخواستم بگم
در هر صورت من این نظریات رو قبول ندارم اما احترام میذارم بهش
موفق باشی دوست عزیز

هیلدا 1385/11/05 ساعت 13:34

سلام...
چه طوری؟!...
ییهویی دلم تنگید اومدم!...
میگمااا!
من رشته ام ریاضیه ...
تا دلت بخواد اثبات مثبات داریم!....
ولی من همیشه ازشون در میرم!...و فحشه که میدم به اونایی که اینارو کشف کردن!...
تو که انقدر باحالی و خوبیو ردیفی!...نمیشه اینو به زبون ریاضی هم برش گردونی تا توو کتابای ما هم بیادو یه حالی کنیم که یه قضیه و یه استدلال بدون اثبات پیدا شد؟!...
اینجوری فقط بچه های انسانی حال می کنن!
مراقب خودت بااااش!...
اینجاها هوا سرده!...دمه خونه شما حتمن دیگه خیلی سرده!...

سلام .
حرفتونو اون هایی که نظریه ی تنا سخ رو دادن قبلا اثبات کردن.
به نظر من بین نظریه ی تناسخ و اینکه آدم میره روحش به یه عالم دیگه هیچ اختلافی نیست.(بابا گیج نشو اگه خواستی یه روز کامل برات توضیح می دم.).
می گم اختلافی نیست چون من تونستم هر دوشونو بپذیرم.
اما من دوست دارم روحم تو وجود آزادی دمیده بشه.بار ها و بار ها.چون تعریفشو زیاد شنیدم اما ندیدمش.
اصلا بی خیال ....

امیدوارم موفق باشید و سربلند.

هیلدام 1385/11/09 ساعت 03:30

سلاااااام
خوبی بابک جونم!.؟
دلم دوباره تنگ شده بود!...یعنی اومدم آپیدم!..اومدم پیشت!..پیش همه رفتمااا...ولی پیش تو یه جور دیگه اومدم!...با کله!..اوهوم!...
چطووووری؟!...
سعی می کنم زود زود بهت سر بزنم!...
موفق باااااااشی

هیلدا 1385/11/11 ساعت 18:11

مستر آپ پلیز...

فردان 1385/11/13 ساعت 23:25 http://aber.blogsky.com

یه دوست دارم که خیلی به این موضوع ایمان داره...کتاب مرگ (موریس مترلینگ) چیزهای جالبی برای اثباتش داره...من می گم همین یه بار کافی نیست؟!

صلام بابک جان.
حالا واقعا از کجا معلوم از خود اون مرده انسانی دیگه بوجود بیاد!!

راستی با خط اول نوشتت کاملا موافقم...

با
با
ی

عسل 1385/12/17 ساعت 02:07 http://www.tanhai68.blogsky.com

ه نظر من هیچ تطابقی با عقاید دینی ما نداره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد