یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

ضربه مغزی!

بچرخ
رو به دنیا
بیهوده فکر نکن
در پس این روزها و شبها چیزی نهفته نیست
آنچه گم کرده‌آی در همین منظره روبروست
بیاب و باور کن
دنیا همین است


چشمانت رو باز کن
در یک لحظه زمان را دریاب
تو می‌توانی به نمایش بازگردی
بیشتر لمسم کن
عمیقتر درکم کن
دست بکش بروی بدنم
من آینده‌ی تو هستم
دریاب


آه
چه حضور مبهمی
چه اتفاقات ساده‌ای
چه دنیای پیچیده‌ای
میبینی؟!
ترکم کردی
درست در زمانی که در آغوشت بودم
آه
من دیگر نمی‌توانم به نمایش باز گردم
در را میبندم و خودم را در اتاق محبوس میکنم
این عاقبت کار است؟
این آینده من است؟
تاریکی؟ سکوت و تنهایی؟


آه
تپه‌ی بلندی‌ست
کمک‌ام کن
این سنگ را به بالا ببرم
عمیقتر درکم کن!
بیشتر لمسم کن!
من رو به فروپاشی‌ام!
رو به تباهی و تنهایی!

نظرات 3 + ارسال نظر

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

http://1356-kermanshah.blogsky.com/

مهدیس 1385/01/09 ساعت 09:21 http://ghasedakk.blogsky.com

آنچه گم کرده‌آی در همین منظره روبروست

میبینم که ۵ ماهه یواشکی وبلاگ مخفی کار میکنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد