یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

اولین ترانه!

بالاخره تموم شد!!!
یه دمو از اولین ترانه‌ای که خودم گفتم و خودم خوندمش و خودم هم آهنگش رو ساختم....
البته فقط یک دمو هست و هنوز خیلی خیلی خیلی کار داره...
اسمش If You fly هست....
و البته مشکلات زیادی داره... که مهترینش اینه که در وضعیتی بدی ضبط شده و همینطور مشکل زیادی هم در خودنش داشتم....
ولی خب خودم خوشحالم که تونستم اصل آهنگ رو دربیارم.....

گوش کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیس 1385/12/10 ساعت 00:28 http://ghasedakk.blogsky.com

آفرین مامان جان ... من عاشق هنر و هنرمندم ... همیشه موفق باشی :)

فردان 1385/12/11 ساعت 00:09 http://aber.blogsky.com

قدم اولین ترانه مبارک. امیدوارم همیشه پر کار و کامروا باشی.به گوشهای من که خوش امد.
راستی من هنوز موفق به گذاشتن این متن ها نشودم...میشه بیشتر توضیح بدی...تو قسمت ویرایش قالب و بین body و hmtl کپی اش کنم؟ ببخش واقعا.

صلام بابک جون.

بابا دم شما گرم!...خوانندگیو!...با کلاس بازیو!...گیتار
برقی بازیو!...خلاصه آره دیگه!...

ایول رفیق...باز با همین امکانات کم هم خوبه...

امیدوارم که موفق تر از این باشی تو کارت...رفیق....
با
با
ی

amin h 1387/05/27 ساعت 23:31

salam boro baba hosele dari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد