یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

آرزوهای ما محال نیست

آرزو می‌کنم
چشم‌هایم را به زمین می‌دوزم
و آروز می‌کنم

تو را چه باک
     از آرزوهای سر در گمِ من؟
- از اشک‌ها، لخندها، فریادها؟ -
تو را چه باک
    از صدای بی‌پناه من
- صدای بی‌پناه ما -
در زیر آفتاب
در خیابان

تو را چه باک
هنگامی که می‌گویی
آرزوهای ما محال‌های ناممکن است؟

من محال‌ها را آرزو می‌کنم
آرزوهای ما محال نیست

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام به شما وبلاگ نویس توانا ودوست ناآشنای من
امیدوارم حالتون خوب وزندگی برکامتان شیرین همچون عسل باشد
وبلاگ خوبی دارید از دیدن آن لذت بردم
اگه دوست داشتی یه سر به ما بزن واگرخوشت اومد مارو لینک کن خبر بده تا شما رو لینک کنیم
ممنون و تشکر از این همه سلیقه ای که در وبلاگت به کار بردی

علی 1388/05/18 ساعت 17:10 http://caramel.blogfa.com/

سلام آمدم نبودی زنگ زدم برنداشتی زنگ زدم پدرت برداشت ....... خوب باشی همیشه

آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد