یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

دلم یک بطری شراب می‌خواهد...

دلم می‌خواهد امروز که از این میدان می‌گذرم، آنطرف‌اش دیگر همان خیابان همیشگی نباشد، پراز خاطره، پراز یادها و یادبودها، پراز احساسات غیرقابل کنترل نوستالوژیکی که همینطور یکدفعه و بی خبر سرریز می‌شوند؛

باور کن، دنیا آنطورها هم که می‌گویند نیست، خب؛ این قانون است دیگر، و قانون هم قانون است، نمی‌شود زیرِ پا گذاشت‌اش!
؛ بعضی‌ها برای بلعیده شدن هستند و بعضی‌ها برای بلعیدن، و بعضی‌ها هم مثلِ امثال ما برای...

دلم یک بطری شراب می‌خواهد، شراب تلخ و گس، دلم می‌خواهد گوشه‌ای بیافتم ، خسته و مست و منگ و نتوانم به هیچ‌چیز فکر کنم...
دلم یک بطری شرابِ مرد افکن می‌خواهد...

نظرات 3 + ارسال نظر
فردان 1387/01/25 ساعت 00:26 http://aber.blogsky.com

یکی را می شناسم وقتی خیلی داغون است این حرف را می زند..می دونی دنیا بدبختانه برای ما هیچ خوب نیست.
راستش نمی دونم به اینجا سر زدی یا نه:
http://www.petitiononline.com/sos02082/petition-sign.html

سلام رفیق.
با نوشتت کاملا موافقم.
ولی بنظرم اکثر یت و خیلی بیشتر از اکثر یت هم واسه بلعیده شدن و قربانی شدن هستند... و هستم !!
رفیق فوقش ۱ روز تو مستی و خوشی باشی ٬ روزه بعدش چی؟!!


با سلام خدمت مدیر وبلاگ وبازدید کنندگان عزیز آن

این نوشته تبلیغ نیست:
بلکه یک نیاز هست برای کسانی که وبلاگ یا سایت دارند
حتما می پرسید چی؟
جواب این که: کسانی که وبلاگ یا سایت دارند حتما نیاز به بازدید کنندگانی دارند
که از وبلاگ یا سایت آنها دیدن کنند سایت Www.33IR.Com این مشکل را در حد توان

---- بدون فریب وسو استفاده از دیگران---

حل کرده

ثبت دامنه رایگان با پسوند دات کام برای اولین بار در ایران
و افزایش آمار وبسایت شما به صورت جالب بدون انجام کاری و امکانات دیگر

به سایت Www.33IR.Com رفته ودر صفحه اول یک نام برای خود انتخاب کنید

و مراحل را تا آخر بروید

اینجا تابلوی تبلیغاتی شما نیست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد