یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

Freedom to the thief

پس گفتی که بی‌آویزم این سخن را بر گوش‌ام؟
پس گفتی که آزادی همین است،
محدودیتی که برای‌ام ساخته‌اند؟
پس گفتی آسمان آبی، آسمان صاف
پرواز مرغ عشق در آسمان پاک
دیگر همانند همان رؤیای نیمه‌کاره است؟

پس گفتی همین است آزادی؟
دقیقاْ محدودیتی که برای‌ام ساخته‌اند؟

 

پ.ن : از اتاق‌ام بیرون می‌آیم، البته در آن حبس نبودم، بلکه روح‌ام در آن جا می‌ماند....
و امروز احساس تازگی دارم، احساس می‌کنم دو هفته‌ی تمام برای همین چندخطی که آماده شد و آکورد درب و داغانی که رویش سوار کردم کافی باشد تا راه جدیدش رو پیش بگیرم....
( البته اون چند خط این چند خط بالا نیستند )
پ.ن : اینجوری که شنیدم گویا بالاخره یکی از آلبوم‌ها محسن نامجو مجوز گرفته است  از وزارت محدودیت‌ها شرعی! و تا چندوقت دیگر به بازار می‌آید.... اگر چنین باشد تبریک می‌گویم به جمع موسیقی‌ دوستان ایران... و البته باید منتظر تحولات بزرگی بود...!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
هیلدا 1386/02/27 ساعت 13:22

اجازه آقا...
من بازم یه حرف تکراری دارم.....دلم تنگ شده.... البته می دونم تو مسئولش نیستیا...ولی مثل یه دوست خوب...دل گرفتگیمو گفتم...
و این که..نمی شه منتظر هیچ چیزی بود..اینا هیچ وقت نذاشتن انتظارای ما بلخره به نتیجه برسه....

فردان 1386/02/29 ساعت 23:32

تحولات بزرگ، جالب شود! فردیه؟ یا نه مربوط به جامعه می شه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد