یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

Love Is Control

همه چیز در دستانِ من
همه نیروهای معجزه‌گر
همه‌ی آنچیزی که تو می‌خواهی
همه‌ی تنفری که من دارم
همه چیز در دستانِ من


عشق کنترل است
عشق کنترل نامحسوس است


پنهان‌ام کن
بدست‌ام آر
حلق‌آویز‌ام کن
مشت‌ام را باز کن
اما تو معشوقه‌ی من نمی‌شوی


عشق کنترل است
عشق کنترلِ نامحسوس است


همه چیز در دستانِ من
و آنگاه که مشت‌ام را باز می‌کنی
با حرکاتِ شهوانی‌ِ حیوانی‌ات
چشمان‌ات از صورت‌ات بیرون خواهد آمد
زیر و رو خواهی شد
حیرت خواهی کرد
و نیروی معجزه‌گری که در دستان‌ام است
تو را ویران خواهد کد


عشق کنترل است
عشق کنترلِ نامحسوس است


پنهان‌ام کن
بدست‌ام آر
حلق‌آویزم کن
مشت‌ام را باز کن
اما من عاشق‌ات نمی‌شوم


عشق کنترل است
عشق کنترلِ نامحسوس است

نظرات 1 + ارسال نظر
هیلدا 1385/12/28 ساعت 01:05




پنهان‌ام کن
بدست‌ام آر
حلق‌آویزم کن
مشت‌ام را باز کن
اما من عاشق‌ات نمی‌شوم


من فکر می کنم اگه آزادت می ذاشت..مطمئنن عاشقش می شدی!...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد