یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

Fire Song : My new Guitar

Fire Song
نام‌ات را ترانه‌ی آتش می‌گذارم ای همراهِ جدید لحظه‌های من

به دنیای من خوش ‌آمدی
به دنیای شیرینِ ترانه‌های آتشین
به دنیای عجیب و غریب
                                 ولی واقعی

به دنیای من خوش ‌آمدی

تو
ای ترانه‌ی آتشین
باید سال‌های سال
کنار من
در آغوش من
و پا به پای من بخوانی
بلرزی
و شاید گهگاهی هم اشک‌بریزی

به دنیای من خوش آمدی

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام
دنیای هر کسی متفاوته...شاید عجیبه...
یعنی هر کسی برای خودش دنیایی دارد

سلام . خوبی ؟
آپ جالبی بود .
منم با نظر (( سکوت دیوار )) موافقم .
دنیای هر کسی فرق میکنه .
ولی امیدوارم دنیاش هر چی که هست بتونه با عشقش اونجا در آرامش باشه .
بتونن در کنار هم به دنیا های دیگه نشون بدن که دنیاشون از دنیای اونا بهتره .
خوشحال میشم به منم سر بزنی .
منتظرت هستم .
بای

فردان 1385/12/03 ساعت 00:43 http://aber.blogsky.com

راستش دیگه دوست ندارم اینو بگم(خوش آمدی)....دلم می خواد فقط بگم دنیای من جایی برات نداره.
چقدر نوشته جدید...برام جذاب آمدن...
راستی ان شعر برای بهترین بهترین منه اسم وبلاگش کاشی کدر می تونی تو لینک دوستان پیداش کنی.

[ بدون نام ] 1385/12/03 ساعت 17:59

هیلدام..
سلاااام...
امروز دوباره پنج شنبه سو منو از توو نت نمی شه!جمع کرد..به خدا مردم از بس روزای دیگه اومدم نتو خودم سر خودم جیغ کشیدم!..آخه عین ادمم که درس نمی خونم...یه صفحخ درس می خونم...دوصفحه داستان می نویسم!...ببینم کیه دارم بهت میگم..عمرنننن من دانشگاهی شم!... ...
توو اون یکی وبلاگت که خوندم...توپت خیلی پر بودااا...بابا آروم تر.....گوشم ترکید....یه خبرم دارم وسات...که احتمالن تو هم به مراتب بیشتر از من اعصابت می ریزه بهم!...شهرام جزایری فرار کرد!...یا همون بهتر که فراری ش داددددن!... بعدم دادا بابک...من نتونستم این عکس رو ببینم... نمی دونم بقیه هم این مشکلو داشتن یا نه..!...اگه داشتن که..پس مشکل از منه!...ولی چند دفعه رفرش هم کردم ولی نشد بازم!...!!...یه جوری استادش کن هودت...
راستی!...در مورد پست پایینت!... ...................زندگی مثل قصه ی مرد یخ فروشیه که آخر شب بهش می گن فروختی...میگه نخریدن تموم شد...... غصه نخور...خیلی هم فکر نکن به اون روووزاااا

[ بدون نام ] 1385/12/04 ساعت 02:37

هیلدام..
سلااام...
بابت عکس مرسی....امیدوارم کردی..یکی دیگه هم هست که عین منه!!...مامانه من همیشه به من میگه شلخته!..ولی من اصلن اینجوری نیستم!...دلم می خواد همه چیز کنار دستم باااشه!... هرچی می خوام توو جاهای مختلف مثلن توو کشوئو یا کمد دنبالش نگردم...دلم میخواد کنار دستم رو زمین رو شوفاژ رو کیس رو مانیتور با رو دیوار باااشه!...حالا تو بازم به مراتتب اگه اینجا اتاقت باشه از من با حوصله تری !...خلاصه!...فقط خواستم بهت بگم!...آدما...همیشه یه چیزی رو یادشون میره!...!... بمونه این که تو چی رو یادت رفته!.....
دلم واسه زندگیه خوب خیلی تنگه!...خیلی هم دنبالش بودم!...ولی متاسفانه!...سنم هنوز دو رقمی نشده!....(!)....

در مورد دو پست قبلت!... باشه..باشه...باور کردم که اینا یه داستانن!... باور کردم!...

نباید سخت گرفت!....!!!!!...در مورد خودم میگم!...چون بهت حسودی کردم که تووی داستانت تنها موندی!...اگه توو واقعیت تنها می موندی هیچ وقت ساعت و ثانیه ی تنها موندتو یادت نمی رفت!.ساعت ۱۱:۷.......من یادم رفته که همونی که درو باز می کنه به همون راحتی هم قفلش می کنه!... ....!... ..!... یادمه تنها کسی بودی که نوشته ی پانزده آبان منو!...درست متوجه شدی!...نقش بسه!...من هیلدا!نوزده سال یک ماه خرده ای کم!سن دارم!... هنوز خیلی راه مونده!...تا منم بتونم یه داستان نویس بشم نه؟!....
افسوس،ما خوشبخت و آرامیم

افسوس،ما دلتنگ و خاموشیم

خوشبخت،زیرا دوست می داریم

دلتنگ،زیرا عشق نفرینیست.

سلام دوست!
بعضی ها دل بزرگی دارند...اما دنیای کوچیکی...
بعضی ها هم دنیای بزرگی دارند...اما دل کوچیکی دارند..
بعضی های دیگه هم هستند که هردوتا دنیاشون کوچیکه...یا شاید هم بزرگ!
دنیای ما هم که معلوم نیست چی هست..بعضی وقتا کوچیک...بعضی وقتا تنگ تنگ! بعضی وقتا...

راستی سر نمیزنی با مرام!

Oooo..............
.(__)...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) ........
........(_.........
دوست دارم جای پاتو تو وبلاگ >>>عاشق بد شانس<<< ببینم
به روز شدم
راستی وبلاگ رو زیر پاهات خراب نکنی
www.jazbevitamin007.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد