یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

پاک نخواهم شد...

من بعنوان یک فرد از یک اجتماع بزرگ، و بعنوان یک انسان، حق حرف زدن دارم، حق دارم اعتقاداتم را بگویم، و از آن دفاع کنم ، حق دارم نظرم را بنویسم و بگویم و از آن دفاع کنم....
من بعنوان یک شهروند حق زندگی، دارم! حق انتخاب راهی را دارم که فکر می‌کنم سعادتم در آن است....

پس بعنوان یک انسان کاملاْ آزاد، بعنوان یک شهروند، بعنوان یک فرد حق این را دارم که از اعتقادات خودم دفاع کنم و هیچکس چه نظامی و چه یک فرد متعصب و یا  هرکس دیگری نمی‌تواند جلوی من را بگیرد و من را از ساده‌ترین حقوق خودم که آن هم حق انتخاب و حق حرف زدن است بگیرد....

پس من بعنوان یک آزادی‌خواه، یک شهروند، یک انسان این حق را دارم که بگویم "من با هرگونه سانسور، و هرگونه جلوگیری از گفتن و نوشتن حرف‌هایم مبارزه خواهم کرد و بهای آنرا هم خواهم داد"...
پس من بعنوان یک انسان حق این را دارم که جلوی قدرت‌های کور و ابله بایستم و هرگونه خفقان را محکوم کنم و از حقوق خودم دفاع کنم....

پس من نیازی به هیچگونه ثبتی ندارم، نیازی به هیچگونه کنترلی ندارم، پس من به هیچگونه کنترل افکاری نیاز ندارم... و با تمام وجود با آن مبارزه می‌کنم و آنرا محکوم می‌کنم....

پس من خودم را در هیچ‌جایی ثبت نخواهم کرد..... چرا که من یک انسان آزاد هستم.... آزاد در بازگویی ذهنم... آزاد در انتخاب راهم.....

پس من هیچگاه پاک نخواهم شد.... اگر فرو بی‌افکنیدم، باز هم شعله‌ور خواهم شد... اگر از ریشه بخشکانیدم، جوانه‌های جوانم بارور خواهند شد...
پس فریادی که در گلوگاه من است هیچگاه فرو نخواهد خفت... حتی بضربِ زور باتوم‌های پوسیده‌ی قدرتی که بنیان‌اش از درون رو به رسوایی است....
پس من هیچگاه پاک نخواهم شد... چرا که آزادی هیچگاه محو نشد از افکار ما....!!!!

پس من می‌توانم تمام شما را به اینجا فرا بخوانم....

http://cobraweblog.blogspot.com

تمام وبلاگ‌هایی که با قانون جدید وزارت ارشاد جمهوری اسلامی مخالف‌اند با یک پست و درج لینک بالا اعتراض خود را نشان دهند و از ساده‌ترین حقوق شهروندی خود نگذرند...

نظرات 3 + ارسال نظر
هیلدا 1385/10/13 ساعت 19:28

بابک
اینا خیلی دیکتاتور تر از این حرفان!........
ما فقط اعتراض می کنیم!....که بگیم هستیم!....ولی اونا ترتیب اثر نمیدن که بگن ما« با قدرت» هستیم!

نه اینکه بی تو نخندم! نه! اما به نیامدن همیشه نگاهت قسم!تمام خطوط این خنده های خواب آلود با رگبار گریه های شبانه از رخساره خسته و خیسم پاک می شوند!
...سلام دوسته عزیزم امیدوارم که حالت خوب باشه مثل همیشه گل کاشتی
خونه دلمو اپ کردم منتظرت هستم حتما تشریف بیار .....
با آجی هیلدا موافقم...

داکسی 1385/10/18 ساعت 18:45 http://doxy.blogsky.com

صلام بابک جان

بابا بی خیال شو! خطریه ها...

پس فردا خدایی نکرده زبونم لال! بلایی سرت میاد ها...حالا از ما گفتن بود...!!


با
با
ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد