یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

شبانه

من درین بسترِ بی‌خوابی‌یِ راز
نقشِ رؤیائی‌یِ رخسارِ تو می‌جویم باز.

با همه چشم تو را می‌جویم
با همه شوق تو را می‌خواهم
زیرِ لب باز تو را می‌خوانم
دائم آهسته به نام

ای مسیحا!
اینک!
مرده‌ئی در دلِ تابوت تکان می‌خورد آرام آرام...

ا.بامداد .... شبانه

نظرات 7 + ارسال نظر
داکسی 1385/10/01 ساعت 02:52 http://doxy.blogsky.com

صلام!

شعر زیبایی نوشتی...ولی چرا اینقدر کلمات قلمبه سلمبه توش بکار بردی...!!

عجب عشق عارفانه ای داری ها...!

بابای

فردان 1385/10/01 ساعت 18:58 http://aber.blogsky.com/

تیرگی شب... سکوت عمیق... پرواز ذهن... گرمای خواستن... می دانید اگر امید شنیدنی باشد..اگر خواندنی عمیق و زنده باشد... عالیست اما برای من....

هیلدا 1385/10/03 ساعت 16:59

آق بابک!...
از اون موقع که بیست و دو سالت شده...دیگه بقیه رو تحویل نمی گیری!....اگه آپ نمی کنم!...دلیل این نیست که نیستم.......هرچی می نویسم سیم ثانیه بعد پاکش می کنم!..........

هیلدا 1385/10/03 ساعت 22:26

بابک...به یه بازی دعوتت کردم توو وبلاگم!...دوست داشتی شرکت کن!...

هیلدا 1385/10/04 ساعت 02:35

مرررسی....

*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)


من آپیدم یه سر بزن


بای


¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)



اینکه تمام عشقت رو به کسی بدی، تضمینی بر این نیست که اون هم همین کارو بکنه پس انتظار عشق متقابل نداشته باش، فقط منتظر باش تا اینکه عشق آروم تو قلبش رشد کنه و اگه اینطور نشد، خوشحال باش که توی دل تو رشد کرده...

*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.

هیلدا 1385/10/04 ساعت 13:13

دادا بابک...مستر جون!....
آپ پیلیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد