یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

خارج از دنیا، معلق در فضا

معلق در هوا
معلق میان آسمان و زمین
معلق در روزهای خودم
معلق در دنیای خودم

...........
چه روزهایی
با جسارت تمام پشت به پشت سیگار میکشم
موسیقی گوش میدهم
و البته کشف میکنم!

نیمه‌ای پنهان از ماه را!
رابطه میان خودمان و دنیای‌مان را!
معجزات را!
بله، کشف میکنم، رازهای نهفته در همه چیز را!
و البته،
تا سرحد مرگ تفریح میکنم
موسیقی گوش میدهم
قهوه میخورم
نفس میکشم
فکر میکنم
مینویسم
و........!

معلق
معلق در میان زمین و آسمان
در میان بودن، رفتن!
معلق در میان کابلهای انتقال صدا!
معلق در موسیقی!
روزهای معلق
روزهای خبِ معلق!

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر 1385/06/11 ساعت 01:07 http://hobooooot.blogfa.com/

متن جالبی بود.مرسی از نوشتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد