یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

یکی دیگه

روز نوشته‌های پراکنده

سکوت

بگذار سکوت کنم
صدایم شکننده است
آوازم درد

بگذار سکوت کنم
هیچ نگویم و آرام در راه خویش بدن فرسایی کنم
بگذار میان من و تو
ای عشق
هیچ چیز دیگری نماند بجا

بگذار سکوت کنم
از این دم
دیگر نگویم حتی یک سخن
بگذار میان من و تو
هر چه بود
هر چه هست
به خاموش برود
به سیاهی
به عمق شبهای دور

بگذار سکوت کنم
آوازم درد
و صدایم شکننده است

نظرات 3 + ارسال نظر

حقارت را با تو چشیدم ..... شکوت را هم !
اینبار بگذار به درد غریبی خود ..... غریبانه بمیرم .....
زیباستی عزیز

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! با یکبار امتحان ، همیشه کیمیانت را انتخاب میکنید.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید. با سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

سکوتی پر از فریاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد